torsdag 20. august 2009

Oslo Grand Prix

Lagt inn av Espen Medbø kl. 08:08


Ollis og jeg (med kvinner og Are) dro ned til Karl Johan og så på at Thor Hushovd knuste Lance og alle de andre i rundt 45 runder rundt Universitetskvartalet og Grand Hotel. Hadde vært fett om vi fikk plass ved gjerdet, men også bra å komme sluntrende rett før start og se på storskjerm.

Skulle jo invitert Lance og Pellizotti til en challenge i Kongsveien og, men det får bli neste gang.

Ryktene går om at Henrich ditcher Birken til fordel for å drikke ut sin vordende svoger. Det ryktes også om at Are er gira på Henrichs billett til Birken. Siste rykte er at rekorden til Are i Kongsveien (4:42) ligger tynt an ved neste testløp. Slik ligger det foreløpig an på kongsveien.com: arekon - 4:42, emedbo - 4:46, olejace - 5:00. Her er lista.

3 kommentarer on "Oslo Grand Prix"

Ole Jacob on 20. august 2009 kl. 09:41 sa...

Blir det nytt testløp i morgen!?!

Jeg kan melde om at formen er på vei. Hadde et av disse fryktingytende formutløsende intervallene i går. 3x2min 97%, 120rpm på spinningsykkel. Hjertet banket som en nykåt russebil!

Espen Medbø on 20. august 2009 kl. 10:20 sa...

Testløp er jeg veldig keen på, men helga er booket fra fredag etter jobb. Kan melde om tirsdagens Kongsveiintervall med 4xbakken opp på snittid 5:14 ish. Jeg er med på mandag, hvis ikke folk mener det er for tett opptil Birken? Måtte lårsaften sprute!

Henrich on 20. august 2009 kl. 11:47 sa...

Selv om jeg ditcher Birken stiller jeg på testløp, hvis det blir noe av vel å merke! Må jo komme meg ned på 4 tallet. Også blir det morsomt å se hva en uke med MYE gåing på asfalt gjør med låra...

Legg inn en kommentar

 

Team Øya Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez