mandag 3. august 2009

STAAAAAG

Lagt inn av Chris kl. 18:54


1. Er dette mulig uten at noen har testet sin nyinnkjøpte baufil/vinkelsliper mot mitt styrestag(populært kalt: øvre del av gaffelen)??? Det er vanligvis ganske trangt mellom diverse skiver og andre ting her så jeg tviler egentlig litt på at dette er et egnet sted for å teste en ny baufil.
2. Ny gaffel koster ish 3000 ifølge Sport1
3. Nypris på gaffel er i følge Espen ish 1000kr.
3. Ny sykkel koster 15000... hmmm... Kost/nytte. (Espen ødela dette argumentet med 1000kr for ny gaffel)
4. Løsninger på både problemet og mysteriet mottas med stor takk???


Crib: Tviler på at det blir sykkeltur i morgen.!!!

8 kommentarer on "STAAAAAG"

kvinnesl on 3. august 2009 kl. 19:37 sa...

Sist jeg så et styrestag bli skåret over med vinkelsliper var det Mysil Bergsprekken som sto bak, såvidt jeg husker. Uten at jeg mistenker noen....

Du må uansett ha ny sykkel til Viking Tour neste år. Så hvorfor bruke 1000kr på noe nå, som du må bytte ut til våren...? Ta deg en tur til BikeBrothers på Madla du.

Henrich on 3. august 2009 kl. 20:23 sa...

det var smell! Det forventes at ny sykkel lanseres med full spec. her i bloggen!

Espen Medbø on 3. august 2009 kl. 21:07 sa...

Herlig med gamle referanser Erlend, det tok litt tid.
Dette må da være bra nok, beklager at jeg ødelegger drømmen. Karbongaffel

Viking Tour, hvem har snakket om det? Nekter å tro at 2x92 kg med lår kan karre seg opp 10000 høydemeter...

Chris on 3. august 2009 kl. 21:27 sa...

Så du mener at jeg må ha ny gaffel???
Hva mener du med å si: Nekter å tro at 2x92 kg med lår kan karre seg opp 10000 høydemeter.. Jeg sier bare: VI FÅR SE DA VØTT!!!!

Ole Jacob on 3. august 2009 kl. 22:03 sa...

Ang. gaffel så ref. tidligere art. http://teamoya.blogspot.com/2009/06/det-er-flere-i-team-ya-som-sliter-med.html

Den står fortsatt på samme sted, og passer nok fint!

Jasses Viking Tour 2010 opp her nå!?!?! Jeg er lett antennelig

Ole Jacob on 3. august 2009 kl. 22:13 sa...

Espen: 2x92 kg er feil. Jeg har nylig observert bilde av Erlend på fb. Der ser han mer ut som en 102kilos.

Andreas on 3. august 2009 kl. 22:35 sa...

Har ikke du nok kunnskaper i statikk til selv å konkludere, Chril?

Chris on 4. august 2009 kl. 09:12 sa...

Ringte Merida og de sa at denne skaden går på garantien. NYDELIG!!! I love Merida.

Legg inn en kommentar

 

Team Øya Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez