torsdag 21. mai 2009

Er dette et forsøk på fusjon?

Lagt inn av Andreas kl. 19:51
Som tidligere eier av Ragnhilsgate 1b H0402 har jeg en relativ tung tilknytning til Øya. Jeg har imidlertid aldri vært medlem av Team Øya. For tiden er jeg medlem av Team Acona CMG - det er i hvert fall det som står på drakten min. Og så er jeg påmeldt Nordsjørittet som Team SATS. I tillegg er jeg medlem av Hafrsfjordr Sykkelklubb. Nå er jeg forvirret.

2 kommentarer on "Er dette et forsøk på fusjon?"

Chris on 21. mai 2009 kl. 20:51 sa...

Nja. Egentlig ikke et forsøk på fusjon, men det kan selvfølgelig tas opp til vurdering hvis det er ønskelig. Team Øya tar uansett ikke opp hvem som helst så her må du vise til resultater.
Ble det noe av rittet idag, by the way??

Andreas on 21. mai 2009 kl. 21:46 sa...

Nei, dessverre. Tanken var å se an forkjølelsen over natten og kjøre på dersom jeg våknet av meg selv tidsnok til å rekket toget i fra Sandnes. Det gjorde jeg ikke. Er keen på et ritt til før Norsjø.

Legg inn en kommentar

 

Team Øya Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez